Dlatego, że jako nieliczni w branży opanowaliśmy i ujarzmiliśmy perfekcyjnie sztukę smaku. Umiejętnie ją wydobywając z projektowych meandrów oraz perfekcyjnie układając jej zróżnicowane walory w kompozycyjną całość kreowanych prac. Otrzymaliśmy nowe zadanie.

Kompleksowej realizacji projektu wizualnej komunikacji dla Konkursu Cukierniczego: ART OF TASTE – Sztuka Smaku, organizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w ramach Targów Polagra Gastro.

Zakres kompleksowych prac brandingowych:

– analiza i strategia (brand idea),
– logo, key visual, księga znaku,
– stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej,
– projekt wzorcowych materiałów drukowanych,
– projekt materiałów reklamowych,
– wytyczne strategiczne do dalszych działań komunikacyjnych.

mtp_aot_010

mtp_aot_020

mtp_aot0
 

Brand identity

Kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej, brand idea, branding, rebranding, logo, księga znaku,
systemy oznakowania, key visuals, copywriting, naming, materiały drukowane, produkcja, druk, launching.