Jako profesjonaliści podejmujący wyzwania tworzenia słodkich brandów zostaliśmy poproszeni o kompleksową realizację nowej marki dla profesjonalistów z branży cukierniczej – Bellaria.

Czekolada temperowana Bellaria, oferowana jest w szczególności dla cukierni i manufaktur przez Terravitę, firmę zarządzającą wieloma markami w najważniejszych kategoriach czekoladowych. Firma Terravita to niekwestionowany lider czekoladowej branży, którego zadowolonych klientów spotkamy nie tylko w Polsce czy Europie, ale i na całym świecie. Na przestrzeni 5 lat zrealizowaliśmy dla Firmy Terravita szereg projektów opakowań.

Kompleksowy zakres prac MAG Collective nad brandem obejmował:

– analiza i warsztat strategiczny,
– audyt produktów konkurencji,
– opracowanie konstrukcji informacji,
– brand idea,
– projekt logo,
– struktura grafik: piktogramów, ikon i wzorów,
– projekty, wzory i modele opakowań (packaging),
– założenia brandingowe do launchingu produktu.

Linia graficzna opakowań oparta jest o zasadę „less is more”. Dlatego zadbaliśmy o czystą formę wizualnej komunikacji, oszczędne lecz odważnie podeszliśmy do użytej kolorystyki. Stworzyliśmy przejrzystą architekturę informacji, bowiem najważniejszym aspektem przyjętej brand idei była widoczność logotypu i nazwy, a także czytelność podpisów uzupełniających. W centralnej części zawsze znajdziemy wyraźne logo w kształcie koła, to dominujący element layoutu. Buduje silną markę, która sugeruje, że Bellaria jest propozycją dla ludzi, którzy stawiają na kompetencję, wiarygodność i stałość. Gdy sięgają po produkty tej marki, to kierują się przede wszystkim profesjonalizmem!