Dla naszego stałego Klienta, zaprojektowaliśmy spójną tożsamość wizualną nowej marki produktów, dedykowaną potrzebom nowych opakowań. Stworzyliśmy harmonijny projekt nowej linii tabliczek czekolady 100 gramowej.

Światowy rynek słodyczy, w tym czekolad charakteryzuje wiele marek. Naszym głównym celem, kompleksowego brandingu nowej marki, stało się jej odróżnienie od konkurencji. Strategiczne założenie osiągnęliśmy, stawiając w projekcie nacisk, na zacieśnienie bezpośredniej komunikacji między opakowaniem, a konsumentem masowym. W pracach nad opakowaniem inspirowaliśmy się swobodnym odniesieniem do informacji wizualnej działającej w przestrzeni miasta Nowy York, aby podkreślić wyjątkową cechę produktu, jaką jest jego przynależność do „żywej” tissu urbain. Nazwa produktu jest zarazem logotypem marki, konsekwentnie wpisującym się w całą strukturę graficzną opakowania: kolorystykę, ilustrację i typografię. Znak marki wyraźnie komunikuje się z przyjętą brand ideą, prawidłowo funkcjonującą na gotowych projektach. W efekcie powstały nowoczesne opakowania, wyróżniające się czystym układem, oszczędną formą oraz co ważne, wskazujące na pożądane i zachęcające walory oferowanego produktu.

Nasze zadana dotyczące budowy kompleksowego przekazu nowej marki:

– analiza sektora rynku tabliczek czekolady,
– audyt produktów konkurencji,
– brand idea,
– projekt logo – nazwy,
– opracowanie konstrukcji informacji,
– projekt graficzny opakowania


 

Packaging designs

Projekt graficzny, wzornictwo, typografia, doradztwo technologiczne,
projekt formy, dobór materiałów, modelowanie prototypów, produkcja, druk.

 

Nasze opakowania

testujemy na wiernych

oryginałowi prototypach.