Szlachetne opakowanie COCOA BAR WITH FILLING, w którym działaliśmy według zasady projektowej „less is more”, charakteryzuje przede wszystkim oszczędne podejście do użytych środków projektowych i co za tym idzie: minimalizm.

Założenie to pozwoliło uwydatnić nam zdrowy aspekt produktów z linii marki, zarówno w ujęciu B2C, jak i B2B. Przy projekcie tym kompleksowo przyjrzeliśmy się wcześniejszym słabym stronom marki i gruntownie zmieniliśmy cały system identyfikacji wizualnej oraz wdrożyliśmy całkiem nowe opakowanie produktu.

Kompleksowy zakres naszych prac nad brandem obejmował:

– analiza i warsztat strategiczny,
– audyt produktów konkurencji,
– analiza półki sklepowej,
– opracowanie konstrukcji informacji,
– brand idea,
– opracowanie nazwy (naming),
– budowa treści – copywriting,
– projekt logo,
– struktura grafik: piktogramów, ikon, czy wzorów,
– key visuals,
– projekty, wzory i modele opakowań (packaging),
– założenia brandingowe do launchingu produktu.

 

Packaging designs

Projekt graficzny, wzornictwo, typografia, doradztwo technologiczne,
projekt formy, dobór materiałów, modelowanie prototypów, produkcja, druk.

 

Nasze opakowania

tworzone są przez nas

od podstaw.