Naszym celem było stworzenie systemu brand identity dla nowo projektowanej marki kremów Firmy Terravita. Lidera czekoladowej branży, którego zadowolonych klientów spotkamy nie tylko w Polsce czy Europie, ale i na całym świecie.

Według zaproponowanej brand idei stworzyliśmy system odzwierciedlający nowe spojrzenie na pozycję marki, stanowiącej podstawę nie jednego śniadania, deseru lub energetycznej przekąski wyjadanej osobno za pomocą łyżeczki!

Kompleksowy zakres prac MAG Collective nad marką obejmował:

– analiza i strategia (brand idea),
– logo, key visual, księga znaku,
– stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej,
– projekt wzorcowych materiałów drukowanych,
– projekt materiałów reklamowych,
– wytyczne strategiczne do dalszych działań komunikacyjnych.

Naszym zadaniem był rebranding marki obejmującej kreację produktów linii, na którą składa się Krem czekoladowy oraz Krem orzechowy. Projektując Kremy Terravita, słuchaliśmy o ich unikatowym składzie wpływającym kojąco na kubki smakowe jego amatorów, co wraz z naszym skrytym apetytem, zaowocowało opracowaniem mocno czekoladowego designu. Zależało nam na stworzeniu charakterystycznej, wyróżniającej się identyfikacji, która jednocześnie nawiązuje do doskonałej jakości Kremów. Wyśmienitego dodatku do kanapek, deserów i ciast, który kochają mali i duzi.

Najważniejszym punktem wizualnym etykiety stało się koło stanowiące kolorystyczny kod kolorystyczny ułatwiający odbiorcy nawigację oraz zapewniający rozpoznawalność marki. Ten graficzny panel zawierający podstawowe informacje charakteryzujące produkt. Dominuje nad pozostałą powierzchnią etykiety, która ukazuje apetyczne zdjęcie czekoladowych struktur. Zdjęcie obejmuje swoją opowieścią chwile czekoladowej przyjemności spinając projektowe założenie. Całość projektu podkreśla unikatowy skład Kremów jako źródła energii, o zachwycającej głębi smaku i intensywnej czekoladowej nucie. Smaku, który w pełni zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów.