Lazur – Spółdzielczy Związek Grup Producentów Rolnych, to lider w kategorii produktów serowarskich dedykowanych dla sektora HoReCa. Jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie producentów szlachetnych serów pleśniowych w Polsce.

W celu wsparcia tradycyjnej formy procesu komunikacji marketingowej stworzyliśmy od podstaw nowy Katalog reklamowy Firmy Lazur skierowany do segmentu HoReCa. Główne wytyczne naszych prac dotyczyły pokazania profesjonalnego charakteru, doświadczenia i 90 letniej tradycji marki z wyraźnym naciskiem na podkreślenie wysokiej jakości i uniwersalności produktów. Sery Lazur odróżnia bowiem to, że są doskonałym produktem spożywczym, bez których nie może obyć się, żaden dobry Chef w branży hotelarsko-gastronomiczno-cateringowej. W przyjętej strategii komunikacji połączyliśmy wiele receptur starannie wybranych potraw, z szeroką linią produktów oferowanych przez Firmę na rynek HoReCa.

Przeprowadziliśmy zewnętrzną sesję zdjęciową w specjalnie wybranych i zaaranżowanych do tego celu miejscach, której efekty zestawiliśmy i spięliśmy razem ze strukturą graficzną zaprojektowanego Katalogu. Stworzyliśmy szereg dedykowanych ujęć i kadrów, specjalnie do tego celu przygotowywanych, w których ukazaliśmy potrawy wykorzystujące w swoim składzie doskonałe Sery Lazur. Potrawy, a także ich autorskie receptury przygotowywaliśmy i opracowywaliśmy opierając się na wiedzy cenionych konsultantów kulinarnych i kreatywnych technologów żywności.

Dalsza nasza praca nad stylizacją, food designem i wydobyciem oryginalności z fotografowanych potraw, pozwoliła pokazać na zdjęciu ich kuszący dla oczu wygląd. Sprawiliśmy, że potrawy zaprezentowały się po prostu smakowicie. Wiemy bowiem, jak zrealizować zdjęcia żywności, po obejrzeniu których, chce się jeść! Na koniec całość prac połączyliśmy oddając w ręce Klienta profesjonalny Katalog, oparty o podstawowe zasady sztuki jasnej komunikacji.


 

Brand identity

Kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej, brand idea, branding, rebranding, logo, księga znaku,
systemy oznakowania, key visuals, copywriting, naming, materiały drukowane, produkcja, druk, launching.