Realizowaliśmy szereg projektów opakowań i materiałów POS dla marek z sektora branży szybkozbywalnej. Projekty dla grupy produktów sprzedawanych często i po względnie niskich cenach to nasz, można powiedzieć, chleb powszedni.

Branża FMCG, w tym wyroby piekarskie, są kategorią zmieniającą się bardzo dynamicznie. Naszym zadaniem było przewidzieć trendy i zaprojektować rozwiązanie, które pozwoliłoby pozostać produktowi jak najdłużej atrakcyjnym. Właśnie dlatego, to w naszym studiu, stworzyliśmy brand pieczywa dedykowanego seniorom. Chleba o zwiększonej zawartości witamin, minerałów i błonnika skierowanego dla konsumentów powyżej 65 roku życia. Mocne podwaliny pod budowę wyrazistego brandu, spójnego z ideami przyświecającymi powstaniu produktu, zaowocowały również w realizacji autorskiego opakowania. Opakowania, które wysoko podnosi higieniczne i funkcjonalne rozwiązania stosowane zazwyczaj dla tego rodzaju produktów. Opakowanie identyfikuje markę i niejako krzyczy: „Weź mnie! Jestem tradycyjnym produktem! Wybierz zdrowie i sprawdzoną recepturę!”.

Kompleksowy zakres naszych prac nad brandem obejmował:

– warsztat strategiczny,
– audyt produktów konkurencji,
– analiza półki sklepowej,
– opracowanie konstrukcji informacji,
– brand idea,
– budowa treści – copywriting,
– opracowanie nazwy (naming),
– projekt logo,
– struktura grafik: piktogramów, ikon, czy wzorów,
– projekty, wzory i modele opakowań (packaging),
– key visuals.


 

Brand identity

Kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej, brand idea, branding, rebranding, logo, księga znaku,
systemy oznakowania, key visuals, copywriting, naming, materiały drukowane, produkcja, druk, launching.