Rynek czekoladowych przekąsek w tym czekolad, jest bardzo duży. Wśród konsumentów rośnie zainteresowanie produktami naturalnymi, o krótkim i zdrowym składzie. Opracowana przez nas nowa marka FMCG wpisuje się w tą kategorię, należy także do brandów wykorzystujących ilustrację, jako główny element graficzny opakowania.

WHISPER OF NATURE podkreśla swą szeroką ofertę, od razu kojarzy się z bogactwem i siłą dzikiej natury. Szata graficzna opakowania prezentuje się przede wszystkim ekologicznie, nietuzinkowo, a zarazem kusząco i dostępnie. Naszym zadaniem było stworzenie nowej marki produktów, dostępnych w dużych sieciach handlowych, jak i sklepach z żywnością naturalną. Brend Idea stanowi o naturalności, ogólnej dostępności, a zarazem prestiżu produktu. Komunikat marki wybrzmiewający z designu projektu to: „Spróbuj, to zdrowa i naturalna czekolada!”. Opowieść wizualna marki: ilustracje graficzne, typografia, kolorystyka, rozróżnienie smaków i mapa informacji zawartych na opakowaniach kształtują założone cechy brandu: prostotę graficznego układu, wysoką jakość oraz przystępny luksus, odczytywane jako doskonały smak oferowanej czekolady.

Packaging designs

Projekt graficzny, wzornictwo, typografia, doradztwo technologiczne,
projekt formy, dobór materiałów, modelowanie prototypów, produkcja, druk.

 

Nasze opakowania

zaczynamy od uważnego

wysłuchania Klienta.