Kolejne ciekawe opakowanie opracowane od podstaw przez nasze studio w kategorii produktów FMCG, a także kolejne opakowanie zamykające w swoim wnętrzu wyborną czekoladę tego samego Klienta, jak dla marki Whisper of nature.

Również i tym razem, za główny element graficzny nowej marki, posłużyła nam ilustracja. Z ukształtowanej na warsztatach strategicznych i podczas wspólnych rozmów z Klientem brand idei zdefiniowaliśmy podstawowe cechy charakterystyczne marki. Od początku naszych spotkań postanowiliśmy nie rezygnować z użytych wcześniej odwołań do dzikiej natury. Odnieśliśmy się również kolejny raz do tych samych założeń, także przy tworzeniu nazwy produktu.

Marka WILD LIFE przedstawia dzikie zwierzęta, które występują tu niejako „strażnicy” siły i potęgi jaką można czerpać z bogactwa dzikiej przyrody. Zwierzęta te, są jednocześnie wyróżnikami osobnych kategorii produktu. Przyjęta prostota i oszczędność przekazu, uwzględnia krótki czytelny komunikat, wybrzmiewający z designu projektu: „Zdobądź!”, „Odkryj tą zdrową i naturalną czekoladę!”. Tutaj także opowieść wizualna marki: ilustracje graficzne, typografia, kolorystyka, rozróżnienie smaków i mapa informacji zawartych na opakowaniach kształtują założone cechy brandu: prostotę graficznego układu, wysoką jakość oraz przystępny luksus, odczytywane jako doskonały smak oferowanej czekolady.

Packaging designs

Projekt graficzny, wzornictwo, typografia, doradztwo technologiczne,
projekt formy, dobór materiałów, modelowanie prototypów, produkcja, druk.

 

Nasze opakowania:

są spójne z systemem

identyfikacji marki.