Pomysłowość, zaangażowanie, odpowiedzialność, ambicja i odwaga to wartości fundamentalne dla rozwoju jednej z największych Firm z branży spożywczej na świecie, dla której Polskiego Oddziału pomogliśmy opracować i wdrożyć wiele marketingowych pomysłów.

W celu wsparcia tradycyjnej formy procesu komunikacji marketingowej stworzyliśmy od podstaw nową spójną linię Katalogów Zeelandia Polska. W partnerskiej atmosferze, wspólnie z Klientem, opracowaliśmy podczas spotkań strategicznych wytyczne projektowe uwzględniające międzynarodowy Key Visual Firmy Zeelandia. Prace zaczęliśmy od wyboru formatu i technologii druku, która umożliwiła nam użycie szlachetnego papieru, znacznie podnoszącego odbiór produktu. Zaprojektowaliśmy nowy, nowoczesny i przejrzysty layout, który wzbogaciliśmy autorskimi zdjęciami. Kompleksowa realizacja systemu identyfikacji wizualnej przygotowanej dla nośników POS reklamy typu BTL oraz wybranych kanałów reklamy typu ATL Firmy Zeelandia Polska, obejmowała także kreatywną pracę naszego studia fotograficznego. Stworzyliśmy szereg dedykowanych ujęć i kadrów, specjalnie do tego celu przygotowywanych i aranżowanych scen, w których głównym bohaterem były wyroby piekarskie i cukiernicze Firmy Zeelandia Polska. W skład sesji fotograficznej wchodził: food design, food styling, a także: set design i aranżacja (praca na planie i efekty). Na koniec zadbaliśmy o prawidłowy skład, nadzór procesu drukarskiego i sam druk opracowanych materiałów.

 

Brand identity

Kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej, brand idea, branding, rebranding, logo, księga znaku,
systemy oznakowania, key visuals, copywriting, naming, materiały drukowane, produkcja, druk, launching.