Lazur – Spółdzielczy Związek Grup Producentów Rolnych, to lider w kategorii produktów serowarskich. Jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie producentów szlachetnych serów pleśniowych w Polsce.

W okresie 5 lat zrealizowaliśmy szereg projektów nośników POS reklamy typu BTL oraz wybranych kanałów reklamy typu ATL Firmy Lazur, w tym szczególnie różnorodnych reklam prasowych i internetowych. Stworzyliśmy precyzyjną i spójną tożsamość wizualną marki oraz opracowaliśmy strategię do dalszych działań komunikacyjnych. Projekt graficzny przyjętego motywu dla reklam marki Lazur charakteryzuje prostota i wyrazistość, w której odczytać możemy 90 letnie tradycje Firmy. Projektowaliśmy zgodnie z ważną zasadą designu: im prościej, tym lepiej!.

Kompleksowa realizacja systemu identyfikacji wizualnej reklam Firmy Lazur obejmowała także kreatywną pracę naszego studia fotograficznego. Stworzyliśmy szereg dedykowanych ujęć i kadrów, specjalnie do tego celu przygotowywanych i aranżowanych scen, w których ukazaliśmy potrawy wykorzystujące w swoim składzie doskonałe Sery Lazur. Potrawy, a także ich autorskie receptury przygotowywaliśmy i opracowywaliśmy, według omówionych wcześniej z Klientem wytycznych, opierając się na wiedzy cenionych konsultantów kulinarnych i kreatywnych technologów żywności. Dalsza nasza praca nad stylizacją, food designem i wydobyciem oryginalności z fotografowanych potraw, pozwoliła pokazać nam na zdjęciu ich kuszący dla oczu wygląd. Uchwyciliśmy ten najważniejszy dla potrawy moment, jeszcze zanim nadarzyła się okazja, by odbiorca mógł ją powąchać lub skosztować. Tak, to właśnie w naszym studiu sprawiamy, że potrawa prezentuje się po prostu smakowicie. Realizujemy zdjęcia żywności, po obejrzeniu których, chce się jeść!


 

Brand identity

Kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej, brand idea, branding, rebranding, logo, księga znaku,
systemy oznakowania, key visuals, copywriting, naming, materiały drukowane, produkcja, druk, launching.