ikonka identyfikacja marki
brand identity

Nestor

KOMPLEKSOWE SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | REBRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING

ikonka identyfikacja marki
bran identity

Nestor

KOMPLEKSOWE SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | REBRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING

Realizowaliśmy szereg projektów opakowań i materiałów POS dla marek z sektora branży szybkozbywalnej. Projekty dla grupy produktów sprzedawanych często i po względnie niskich cenach to nasz, można powiedzieć, chleb powszedni. Branża FMCG, w tym wyroby piekarskie, są kategorią zmieniającą się bardzo dynamicznie. Naszym zadaniem było przewidzieć trendy i zaprojektować rozwiązanie, które pozwoliłoby pozostać produktowi jak najdłużej atrakcyjnym. Właśnie dlatego, to w naszym studiu, stworzyliśmy brand pieczywa dedykowanego seniorom. Chleba o zwiększonej zawartości witamin, minerałów i błonnika skierowanego dla konsumentów powyżej 65 roku życia.

Mocne podwaliny pod budowę wyrazistego brandu, spójnego z ideami przyświecającymi powstaniu produktu, zaowocowały również w realizacji autorskiego opakowania. Opakowania, które wysoko podnosi higieniczne i funkcjonalne rozwiązania stosowane zazwyczaj dla tego rodzaju produktów. Opakowanie identyfikuje markę i niejako krzyczy: „Weź mnie! Jestem tradycyjnym produktem! Wybierz zdrowie i sprawdzoną recepturę!”.