ikonka identyfikacja marki
brand identity

Bellaria

ANALIZA / WARSZTAT STRATEGICZNY / AUDYT KONKURENCJI / BRAND IDEA / LOGO / STRUKTURA GRAFIK / PACKAGING DESIGN

ikonka identyfikacja marki
brand identity

Bellaria

ANALIZA / WARSZTAT STRATEGICZNY / AUDYT KONKURENCJI / BRAND IDEA / LOGO / STRUKTURA GRAFIK / PACKAGING DESIGN

Jako profesjonaliści, podejmujący wyzwania tworzenia słodkich brandów, zostaliśmy poproszeni o kompleksową realizację nowej marki dla profesjonalistów z branży cukierniczej – Bellaria. Czekolada temperowana Bellaria oferowana w szczególności dla cukierni i manufaktur przez Terravitę, firmę zarządzającą wieloma markami w najważniejszych kategoriach czekoladowych. Firma Terravita to niekwestionowany lider czekoladowej branży, którego zadowolonych klientów spotkamy nie tylko w Polsce czy Europie, ale i na całym świecie. Na przestrzeni 5 lat zrealizowaliśmy dla Firmy Terravita szereg projektów opakowań.

Linia graficzna opakowań oparta jest o zasadę „less is more”. Dlatego zadbaliśmy o czystą formę wizualnej komunikacji, oszczędnie, lecz odważnie podeszliśmy do użytej kolorystyki. Stworzyliśmy przejrzystą architekturę informacji, bowiem najważniejszym aspektem przyjętej brand idei była widoczność logotypu i nazwy, a także czytelność napisów uzupełniających. W centralnej części zawsze znajdziemy wyraźne logo w kształcie koła – to dominujący element layoutu. Buduje silną markę, która sugeruje, że Bellaria jest propozycją dla ludzi, stawiających na kompetencję, wiarygodność i stałość. Gdy sięgają po produkty tej marki, to kierują się przede wszystkim profesjonalizmem!