BRAND IDENTITY
Smakuj życie
w zdrowym stylu
KOMPLEKSOWY SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING |
BRAND IDENTITY
Smakuj życie
w zdrowym stylu
KOMPLEKSOWY SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ | BRAND IDEA | BRANDING | LOGO | KSIĘGA ZNAKU | SYSTEMY OZNAKOWANIA | KEY VISUALS | COPYWRITING | NAMING | MATERIAŁY DRUKOWANE | PRODUKCJA | DRUK | LAUNCHING |
Od lat kreujemy sukces
światowego lidera
MAG Collective od wielu lat współpracuje z Firmą LAZUR, producentem najwyższej jakości polskich serów pleśniowych, realizując innowacyjne kampanie promujące produkty nabiałowe. Dzięki naszym działaniom, marka Lazur utrzymuje silną pozycję na rynku, skutecznie docierając do szerokiego kręgu konsumentów i promując zdrowe nawyki żywieniowe oraz kreatywne wykorzystanie serów pleśniowych w kuchni.
kompleksowe podejście
- najlepszy wybór dla ambitnych marek
W ramach naszego wszechstronnego i efektywnego Marketingu 360° zrealizowaliśmy dla Firmy LAZUR wiele działań, które obejmowały między innymi:
Kreację i realizację kampanii promujących sery pleśniowe: Opracowaliśmy koncepcje i idee, spójne i rozpoznawalne identyfikacje wizualne, w tym logotypy oraz projekty graficzne materiałów promocyjnych.
Współpracę z technologami żywienia i szefami kuchni: Stworzyliśmy unikatowe receptury na dania z serem pleśniowym, które następnie przygotowywaliśmy i fotografowaliśmy lub filmowaliśmy w naszym profesjonalnym studiu fotograficzno-filmowym.
Organizację warsztatów kulinarnych i eventów: W szkołach gastronomicznych przeprowadziliśmy warsztaty, podczas których gotowaliśmy dania przed kamerą, tworząc kilkuminutowe filmy dydaktyczne dla przyszłych adeptów sztuki kulinarnej. Dodatkowo, organizowaliśmy pokazy kulinarne i eventy, w różnych hotelach i restauracjach, współpracując z najwyższej klasy szefami kuchni oraz gwiazdami telewizyjnymi, co podnosiło prestiż i atrakcyjność naszych wydarzeń.
Kampania "Smakuj życie w zdrowym stylu"
Jednym z dużych działań obejmujących skuteczność i kompleksowość naszego podejścia do promocji serów pleśniowych była zrealizowana przez nas kampania "Smakuj życie w zdrowym stylu", której celem było zwiększenie zdrowego stylu życia i odżywiania poprzez rozszerzenie świadomości konsumentów na temat wartości odżywczych serów pleśniowych.
Nasze działania
Opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej: Stworzyliśmy spójną koncepcję graficzną kampanii, w tym logotyp oraz materiały promocyjne, takie jak torby i fartuchy.
Przygotowanie przepisów i sesji zdjęciowych: Opracowaliśmy przepisy na dania z serem pleśniowym, które następnie przygotowywaliśmy, aranżowaliśmy sceny i kadry, stylizowaliśmy potrawy oraz fotografowaliśmy, prezentując je w apetyczny sposób.
Realizacja nowoczesnej broszury z naszymi przepisami i zdjęciami, ukazującej jak łatwo można sporządzić pyszne i ciekawe potrawy z serem pleśniowym. Broszura i inne materiały zostały rozesłane do wybranych szkół gastronomicznych.
Kampania, która zainspirowała
Kampania "Smakuj życie w zdrowym stylu" skutecznie dotarła do uczniów szkół średnich i gastronomicznych, promując zdrowe nawyki żywieniowe i kreatywne wykorzystanie serów pleśniowych w kuchni. Przyniosła szereg korzyści, znacząco wpływając na zdrowy wizerunek sera pleśniowego. Kampania przyczyniła się do zmiany postrzegania sera pleśniowego jako wyłącznie "plastra na kanapce" w wysoko uniwersalny produkt spożywczy, którego zdrowy skład i bezkonkurencyjny smak inspiruje wielu amatorów smacznej kuchni.
